سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 مهر 4 , ساعت 10:39 عصر

روشی برای رابط کاربری خوب داشتن

داشتن یک رابط کاربری درکارتون باعث ایجاد بازدیدکننده واعتبار شما برای آنها میشود.آنها شوق پیدا میکنند که کارتان را دنبال کنند.و آن را درجاهای دیگر به اشتراک میگذارند. و به نوعی میتوان گفت در بازاریابی شبکه های اجتماعی به طور غیر مستقیم برای شما فعالیت میکنند ، برای خبرنامه ثبت نام میکنند، انگیزه میابند و حتی ممکن است خرید کنند.

پنج نکته برای ارایه سایتی با مطالب و رابط کاربری عالی

 برمحتوای سبز تمرکز کنید

محتوا تولید کنید که حتی برای آینده مفید باشد این از مهمترین ارکان بازاریابی محتوا است. مخاطبی طی سال های متوالی مطالب شمارا معرفی خواهند کرد.این ایده همینطور خوب است که به قسمت های قدیمی محتوا بروید و آنها را در صورت نیاز، با آمار و اطلاعات خود بروزرسانی کنید. اگر بازدید کننده ها مطالب قدمی و منسوخ شده ببینند بسرعت از سایت شما میروند.

 از قالب بندی های جذاب استفاده کنید

شما باید مطالب جذاب و آموزنده داشته باشید، ولی اگر قالب بندی آن ها ضعیف باشد،افراد بازدید کننده بدون توجه به آن از آن میگذرند.از فونت ها و رنگ هایی استفاده شود که قابلیت خواندن بیشتری داشته باشند. از اینکه مطالبتان به پاراگراف های کوچک تقسیم بندی شده اند اطمینان حاصل پیدا کنید تا فهمیدنشان ساده تر شوند، نقطه ها یا شماره ها برای فهرست گذاری استفاده کنید. همینطور میتوانید از متن ها و اینفوگرافیک ها برای درک بهتر متن استفاده کنید. عناصر بصری بیشتر، کار بزرگ جذب کردن و گرفتن توجه مخاطبین را انجام میدهند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ