سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 دی 2 , ساعت 1:7 صبح

 مسئولیت اجتماعی و کسب و کار

در این قسمت از سخنرانی علی درخشی و سوالاتی که پرسیده شده برای شما قرار دادیم . در زمینه ی مسولیت داشتن در کسب و کار و با اجتماع بودن بسیار مهم و ضروری است در اینجا ببینید بعد از اینکه سخنرانی او به پایان رسید ، در قسمت پرسش سمینار یکی از حضار که ظاهرا خیلی خشمگین بود سوالی جنجالی طرح کرد که ظاهرا نظر همه افراد با او همراه بود.این شخص با رفتاری عصبی بیان کرد که هیچ بازاریابی در زمینه بازاریابی محتوا برای فروش اهمیتی به مسئولیت اجتماعی نمیدهد و همه دنبال منافع اقتصادی گام بر میدارند .

تناقض بین فعالیت های بازاریابی با مسئولیت اجتماعی

او بیان کرد هیچ وقت شرکتی را ندیده که هم در جهت بازاریابی و فروش محصول خود قدم بردارد و هم برای بالا بردن کیفیت زندگی در جامعه بپردازد. او پافشاری میکرد که شرکت ها نه تنها هیچ تاثیری در کیفیت زندگی ندارند بلکه عدت هایی منفی را بین اعضای جامعه بوجود می آورند. او همچنین مثالی از تبلیغ تولید کننده خمیر دندان زد که این طور به کودکان القا میکرد که قبل از اینکه مسواک بزنند هرچقدر دلشان میخواهد میتوانند شکلات و شیرینی بخورند.


جمعه 96 دی 1 , ساعت 1:32 عصر

هدف از حفظ مشتری در بازاریابی 

مادر کسب و کارمان در نیازهای اولیه به مشتریان و مخاطبین نیازمندیم و باید برای جلب توجه آنها و نگه داشتن مشتری کوشا باشیم دراین زمین حتما باید اصولی را رعایت کنیم ویکی از آنها توجه به نظرات مشتری است.  بهترین راه گرفتن بازخورد از مشتری است.این نکته را مورد توجه قرار دهید که بازخورد تا چه حد درآینده کسب و کار شما اهمیت دارد. اجرای برنامه های بازاریابی و فروش و دیدن نتیجه آن همواره لذت بخش است اما چیزی به ما نمی آموزد.

 تغییرات در کسب و کار

وقتی شما یک بهبود در کسب‌ و کار خود ایجاد کردید، اطمینان حاصل کنید مشتریان ناراضی شما از آن با خبر شده اند. بعضی اوقات یک تغییر هرچند ساده برای مشتری اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند. شاید اینکار باعث جلب توجه آن ها و تصمیم برای عدم ترک شما بشود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ